onsdag 8 november 2017

Då har vi sålt lägenhet nr 1.

Och känslorna var mycket blandade i morse. Dock så är jag super exalterad över att snart flytta in i våran nya lya!!! Är verkligen så innerligt trött på allt som heter städande, visningar, budgivning osv. Jag vill bara flytta in nu och bädda ner mig med universums bästa karl, blivande man! Amen!

Igår så drog vi ut bestie på födelsedagsmiddag vilket var skittrevligt, behövde verkligen koppla av. Vi var på La Casa och åt middag sedan så begav vi oss till A där vi firade hjärtat. Så skönt att bara släppa allt och vara med dom två karlarna som betyder mest i mitt liv, det enda som saknades var en Elfving men det kommer.

Jag har sju arbetspass kvar tills semestern så jag är supertaggad nu.
I morgon bitti skall jag iväg och skriva papper.
Söndag skall jag och Puddin på Erotikmässan, oh jag längtar redan efter att få varva ner!
Det var allt just nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar