fredag 3 november 2017

Då låg man i feber

kom hem i onsdagsmorse och frös som in i helvete, tog febern 38.7 och stigande. JOY!
Helt åt helvete kan jag säga och verkligen så fel timeing deluxxx!
Speciellt då jag hade förhandsvisning bokad till torsdagen och massa jobb, men vad ska man göra när kroppen ger en Big Fuck You!
Fick styra upp och ringa runt, mäklaren, jobbet osv. Sov bort i princip nästan ett dygn, sänkt är bara förordet! På torsdagen kom Elfving över och hjälpte mig att ta köket, det gick sakta för när man är febrig då ska man egentligen ligga i sängen, men tänkte att ta en sak om dagen då jag faktiskt har visning i helgen och kan inte banga ur även om jag är sjuk.
Fick mat och massa presenter på kvällen, en sen födelsedagspresent. Mycket uppskattat. Sedan kom febern igen som en tsunamivåg, jag hade lyckats hålla skiten i schakt men kroppen säger sitt.
Jag har sovit igen i massor och nu sitter jag och försöker finna någon energi att faktiskt försöka ta tag i sovrummet, vill bara lägga mig ner igen. Klarar jag en sak idag så har jag hälften vunnet.
Jag hatar att vara sjuk, aja det löser sig, mer Alvedon och Ipren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar