fredag 2 februari 2018

Envisheten

har ibland inga gränser.
I alla fall inte när det gäller rätt skall vara rätt och inget annat. Jag skall ju ha 31 semesterdagar i år, tyvärr så har det blivit lite si och så med den saken, så jag fick nog, tog kontakt med facket, senare med lönekontoret osv. och visst det visade sig att jag hade 100% rätt i den saken, och att de skulle korrigera det så fort som möjligt. BAM!
Ja inte fick jag hjälp av den närmaste ansvariga, men det är lugnt då jag faktiskt har löst det mesta med att kontakta andra människor som faktiskt har agerat, jag vet inte om det är att personen i fråga faktiskt skall sluta, då den har slutat bry sig. Aja, det har ju löst sig i alla fall.

Annars så står nattmeny närmast på schemat med Elfving, det skall bli nice, då vi inte har några fridagar ihop före semestern, fett kefft. Fick besök igår av B på morgonen vilket var helt fantastiskt, skall bli skönt att återgå till normalitet igen. Det blir min sista helg på denna eländiga station, jag är faktiskt såååååå glad! Whooooo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar