tisdag 6 februari 2018

Min stackars

man är sjuk, jupp. Vaknade upp i Söndags och började som sagt styra upp mig, då var han lite hängig. Vi skulle ju fira Joel i efterskott, och drog iväg till Sjättetunnan för lite mat. Över förväntan faktiskt, jag åt anden/ankan ja va fan fågeln i alla fall, och den var faktiskt makalöst god, visst jag fick smaka av grabbarna av deras älgfärsbiffar men jag tror jag och hjärtat tog den vinnande rätten. Anyway, vu satt kvar där ett bra tag och åt och umgicks, mycket trevligt, balsam för själen. Sedan skulle vi gå på Axess men det var snorfullt så vi bestämde oss för Ankaret och då hade älsklingen börjat snora lite, det vart fan i mig bara värre och värre, och som sagt han må ha sagt att han mådde bra, men han såg så jävla dålig ut. Anyway, vi var kvar ett bra tag men runt 2 så gick vi, vi tog bussen för allt klaffa och vi var faktiskt hemma i godtid.
Sedan vet jag inte vars han fick sin ork ifrån men vi hade helt "mind blowing" sex. Jessssuss!
Sedan däcka vi rätt snabbt, båda var helt slut.
Någon gång på morgonen så vaknade jag av att han snarkade så hårt, och oftast kan jag säga till honom och så lägger han sig på mage men det gick bara inte han snarkade så hårt för att han var så täppt. Usch, tyckte så synd om stackaren, så till slut gick jag och lade mig på soffa, men vi bytte plats. Lider fortfarande med honom, för när han kom förbi mig på jobbet så såg han så ynklig och sjuk ut. Snorig som fan och eländig.
Jag känner mig heller inte 100% men vi får se, har lämnat skåpsnycklar och allt annat praktiskt är fixat om jag behöver sjuka mig, men min plan är att ta herrans massa nyquil när jag kommer hem och hoppas på det bästa. Har liksom inte riktigt lust att bli sjuk innan semestern.
Aja, det blir som det blir, inget jag kan styra över.
Skall försöka vila vila vila och fixa ingefära och lite annat efter jobbet och bara bädda ner mig helt enkelt. Förhoppningsvis så är det något som bara går över fort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar