torsdag 1 februari 2018

I Tisdags

Hade vi en välbehövlig Datenight. På tiden! Det värsta är att vi är så utarbetade till max, så det är löjligt. Men snart så är det semester! Vi drog förbi Flisan med massa saker och framförallt värktabletter då stackaren inte fått något vettigt utskrivet, då fick hon sno mina. Jag får helt enkelt fixa nya när vi kommer hem, jag orkar inte.
Sedan drog vi in till staden, för att gå på Texas Longhorn, men den båten gick inte för dom hade stängt köket, så jag ringde La Casa i ren och skör panik, och där fick vi bord och himmelsk mat. Ruskigt nice!
Efter maten så drog vi hem och dog i soffan och kollade på film samt serier, asså så skönt att bara koppla bort allt som heter stress, lägenhet, jobb och måsten. Blä!
Efter mycket om och men kom vi även till skott när det gäller att ligga, det var fan på tiden! Herregud säger jag bara! Jag fick sova extremt mycket vilket jag är supertacksam för eftersom vi har haft den helvetiska mätningen på jobbet, och i natt som var så vart vi klara runt en halv fem på morgonen. Jipiiiii, flygande lunch/middag.
Aja, skiten är gjord och vi kan pusta ut för den här veckan och månaden. Sedan hade jag ca 6 pers här i natt vilket faktiskt var skitkul. Elfving föreslog även frukost idag men jag orkar fan inte, det blir raka vägen hem helt enkelt. Har 6 arbetspass kvar och längtar febrilt efter att bara vara ledig.
Mer än så händer fan inte. Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar