tisdag 17 april 2018

Det har varit omtumlande veckor

med en hel del dygns vändande. Men det är inte så stort problem egentligen, för jag avskyr morgnar oavsett vilken tid på dygnet de infaller.
Har dock som sagt varit på ett par möten, och mycket info blir det. Men spännande och lärorikt, sådant gillar jag skarpt.
Fick en tavla av min make idag, egentligen avskyr jag hur jag ser ut i det fotot men jag älskar den för det är både Elfving och Hjärtat på den, samt så är det massor med färger och det händer saker i den.

Utöver massa fackliga uppdrag så är det fullrulle, vi har äntligen fått upp massa tavlor hemma! YEY! Borde som sagt ta tag i bokhyllorna snart och langa in alla saker rätt men en dag i taget. Vi jobbar så mycket och det finns så lite tid. Men jag gillar hur det börjar se ut.
Plotter överallt, men va fan vi är inte som de andra barnen *flin*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar