måndag 30 april 2018

Livet

Fladdrar vidare och jag kan säga att jag får svårare och svårare för att finna tid för att uppdatera bloggen. Är det inte något som händer privat så är det jobbet samt facket och har rätt mycket att göra, så orken finns inte riktigt att hålla bloggen vid liv, och hinna med allt annat som händer.
Jag gillar ju att skriva av mig.
Men just nu finns varken lust eller ork eller tid helt enkelt. Där av kommer det väl en och annan sporadisk uppdatering helt enkelt.

Jag kan säga att det är fullt upp, och råga på det har vi haft dödsfall i släkten, så humöret är väl inte riktigt på topp. Jobbar gör jag också och det är helt enkelt fullt ös medvetslös.
Tack och lov har jag i min make som är ett stort stöd samt familjen och mamma som finns när det känns jobbigt.
Livet är en berg och dalbana helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar