fredag 9 augusti 2019

Jösses

Vilket sketet arbetspass, men nu är det gjort! Jag längtar till min dusch och framförallt min säng.
Men jag fick som sagt röra på mig, och även om arbetspasset sög så var det fortfarande helt fantastiskt! Jag kom på en sak från ingenstans, jag har inte sett på nyheterna på 1 ½ vecka och tack och lov faktiskt, tittade slaviskt på det, men vet ni vad. Jag mår så mycket bättre utan rapport i mitt liv.
Nyheterna innehåller för det mesta bara massa negativt skit och jag orkar inte med det. Jag mår inte bra av att börja dagen med negativt snack. Nope. Så skönt faktiskt, det enda jag gör är att kolla vädret på smhi numera, ifall jag skall ha med mig regnjacka eller inte. Idag är det fredag, och jag hoppas alla får en strålande helg, för mig blir det att plugga och göra prov. Inte så road, men jag måste verkligen göra ett ryck, så jag blir klar med det. För förra veckan gick ju åt att vara sjuk tyvärr och då pluggade jag absolut ingenting.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar