fredag 6 september 2019

Inte nog

med att jag insjuknade i förkylning och feber förra lördagen, sedan kicka Berta-Britta igång, samt alla dessa dag/kvälls pass från helvetet så fick jag migrän igår, hann tack och lov ta tabletter andra rundan av skiten så huvudvärken var ett faktum, men det känns som den här veckan har varit en ständig prövning för min del!
Hur mycket skit kan hon ta, kommer det tippa över, wheres her breakingpoint! Nu har jag tagit ännu mer tabletter och hoppas skiten ger med sig inom kort, för annars kommer det bli en lång dag!

Kortfattat om födelsedagen, som inte firades allt för mycket då jag enbart fyller 41 år det är inget jämt med det, en siffra! Jag känner mig garanterat inte som 41 år!
Anyway, puddin överraskade mig med en Budapestbakelse samt allt för dyrgripar till presenter!!!! Herregud! Jag fick ett Nintendo Switch samt ett spel till!!!!!!😮😍😍😍😍😍 Seriöst!
Jag har fan inga ord för det här!!!
Jag är nog den lyckligaste samt tacksammaste kvinnan på jorden, inte för själva presentens skull men att jag har en sådan omtänksam, kärleksfull, stöttande, fantastisk, fenomenal, helt underbar man som överöser mig med kärlek och glädje varenda dag! Han är liksom det mest finast och värdefullaste i mitt liv. Jag har inte nog med ord som kan förklara hur fantastisk han är!

Sedan kom Joel över och hade med sig en vitchokladtårta! Asså! WHAT!
Fick ett samtal från England och med ovationer samt sång vart jag överöst med massa kärlek! Asså så om jag hade en bra födelsedag! SVAR JA! Är så tacksam! 😍😍😍
Jag är så tacksam över att ha så fina vänner samt familj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar