onsdag 11 september 2019

Som sagt

Jag har nog inte så mycket att berätta just nu, längtar till ledighet.
Fick skjuts hem i måndags från Susanne, det var väldigt uppskattat, sedan fick jag två kassar med Tv-spel och själva playstation 3!
Är evigt tacksam kan jag säga, för det kom väl till pass då jag fick sova minimalt i Måndags när jag klev av, det vart städning samt tv-spel för hela slanten.

Annars så har jag en rätt finvecka, jag går av Fredagen och börjar jobba igen på måndags kvällen.
Jag har börjat fundera på att byta tjänst, som sagt vi har årliga sökningen och funderar faktiskt på att söka något helt annat och en helt annan fridagsgrupp. Men vi får se vad som kommer till och börja med, hur tjänstepaketet ser ut.

Läääängtar till London, vi blir 5 än så länge, skall bli sjukt mysigt och bara se något nytt, umgås med så fina människor! Vilket påminde mig om hotellet i Manchester måste höra av mig till Phine, så jag vet att hon skall med, har ju bokat ett hotell och inom snar framtid drar dom pengar för det.
Well well, det blir nog bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar