torsdag 19 september 2019

Världens längsta dag!

Jag var iväg med min älskade mor till sjukhuset igår och var uppe redan vid 11 sedan vart det ju en heldag på sjukan, men vet ni vad? Det gör inget, för det är min mor och mottagningen samt personalen på Danderyds sjukhus var helt makalöst fantastisk! Personalen skall ha en eloge och skopa kärlek, dom tog hand om morsan på det mest bästa tänkbara sättet.
Efter narkos, fan och hans moster så visste jag någonstans att även om morsan sade att hon skulle åka kommunalt hem inte skulle fixa det, så jag beställde helt enkelt en Uber. Första gången jag använder det, och det gick tack och lov smärtfritt! 😊 När vi kom hem tog jag ut hunden och vi fick i oss lite mackor och vila. Väl efter 1 timmes vila så gick jag ut med hunden, och mamma började fixa käk. Jag tog mig mot jobbet.

Arbetspasset har gått så där, jag har gått på sparlåga deluxxx, jag är så trött så jag mår illa. Det skall bli skönt att bädda ner sig och sova. Bara tre nätters jobb innan semestern! Halleluja! Såååååå trött på det här nu!
Jag hoppas innerligt att helgens jobb blir lugnt, jag är inte på humör alls, jag vill bara bli av med jobbpassen nu. Ni vet känslan när man inte orkar med människor. Ja det är så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar