fredag 27 juli 2018

Denna eviga spänningshuvudvärk

man faktiskt kan leva utan, men det vill inte kroppen. Jag är så trött på värmen!!!!! TRÖTT!
Jag är dock inte den enda som lider av det här fenomenet, Flisan ett antal nattisar/kollegor lider av samma sak, och det enda vi går och längtar efter är regn och lite mer kyla.
Aja, jag har i alla fall AC på jobbet och så fort jag kommer hit går det tack och lov över, men en då.
Foten, oh ja foten, den kändes i natt, men det kan vara för tejpningen då jag fick göra det själv och det var inte världens lättaste. Fick dock avbryta mina arbetssysslor och göra det mest nödvändiga och sätta mig för att vila, nu känns det bättre, skall stretcha foten när jag kommer hem.

Jag vet inte vilken dag i följden det är jag äter Sallad till middag men det är det enda som går ner i denna hetta. Jag skall dock försöka få i mig något annat också, kanske orka laga mat till helgen. Lääängtar efter Söndagen! Söndag lika med ledigt! Whoooooo!
Annars händer det inte så mycket, Kalle var helt fantastisk och var och fixa det sista i vårat badrum igår så jag är så tacksam att han hade tid och ork. Faktiskt evigt tacksam att man känner hantverkare. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar