tisdag 31 juli 2018

Så backa vi bandet

Till söndagen då jag var ledig, fick sällskap av Fronken och Fridalainen, dock skulle förstnämnda jobba så det vart jag och Frida. Vi körde en testrunda av smink inför hennes bröllop, och visst att jag inte hade rätt färgpaletter att arbeta med och jävulusiskt ringrostig, men under förutsättningarna var jag faktiskt rätt nöjd en då. Det finns garanterat saker att arbeta på, men för att knappt rört en sminkborste på 100år så var det fan bra!
Efter det drog vi in till hjärtat, även om det var någon grad svalare så kändes det inte nämnvärt. Vi fick lagad himmelsk, gudomligt god mat av hjärtat! Sedan lite efterrätt på det. Supergott!
Han är bara för bäst! 💝 Sedan satt vi mest och snackade skit på hans ballefjonka, runt kvart i ett drog Frida men jag satt kvar till Puddin kom över och vi satt väl och hängde tills jag insåg att han skulle upp tidigt så vi åkte hem. Mycket trevlig och givande ledig dag.

Måndagen började ju inte allt för strålande, jag och puddin började tjafsa, och jag hatar att bråka eller tjafsa för det tar så mycket energi. Anyway, han drog ut med Phine och jag drog till jobbet. Tror ni inte tjafsandet tog ny fart igenom min mor, hon ringde upprört upp och började gaffla.
Hade inte riktigt tid med henne då LKB chef kom och hälsade på, så det samtalet avbröts rätt snabbt. Fick en hel del förvirrade sms av Kalle, så han hade ju fått sig en känga helt i onödan av min mor ****suck**** Här försöker man hjälpa till istället så får man skit. Så har denna dag varit givande, inte ett skit! Men har funkande AC på jobbet så jag är en då glad.
Nä nu ska jag återgå till mina  punchy hosehores of new york. Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar