onsdag 25 juli 2018

Idag har

jag knappt sovit 4h men vad gör det när världens bästa bestie dyker upp med mat och efterrätt?
Haft en magisk middag, och bara lugnt häng, asså jag är så tacksam och fylld av kärlek upp till tänderna av just bestie! Så in i helvetes skönt att bara vara och snacka, jag är så så så så tacksam.
Jag har fan i mig världens bästa vänner! Kärlek!
Mår så bra just nu inombords så det är löjligt! 😍 Fantastisk bra dag!!!

Sedan som vanligt sitter jag och hemnetar på jobbet och ibland halkar jag in på inredning. Jag vet att vi har en fungerande soffa, men hitta en annan som jag bara vart heeeeelt kär i! Kanske i framtiden men den va en då så himla underbar så jag langar upp en bild, bäddsoffa dessutom. Bilden är lånad från sweef.se, är den inte bara helt magisk?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar