söndag 22 juli 2018

Så var man åter i tjänst

Jag har varit sjukad i 14 dagar och under den tiden inte nog med fothelvetet så har jag haft influensa, och efter det helvetet så är lider jag fortfarande av förkylning och hosta. Det senaste kickades igång p g a stötvågsbehandlingen, den var förövrigt så in i helvetes smärtsam! Nästa tid är på onsdag och jag bävar om jag skall vara helt ärlig.
Jag är faktiskt så innerligt trött på att vara sjuk och dålig, så nu känns det som att det får gärna vända.
Är dock åter i tjänst med skräckinjagande förtjusning, eftersom jag försökt förgäves byta min tjänst mot kvällstjänster då jag inte skall belasta foten, men inte fick igenom detta. Vi får väl se hur det går. Jag tänker helt enkelt inte slita ut mig, för det kan jag helt enkelt inte. Jag tar en sak i taget, så får vi se hur det går.

Fick en fråga från min ärade man, vad jag vill ha i födelsedagspresent, och då svarade jag en fungerande fot, typ. Helt ärligt får jag bara ångest av hela skiten, tanken var att fira den stora dagen 40! Haja vad gammal jag är! Jeeesusss, men jag tog bort eventet, kändes som, ja jag vet inte, bara deppigt liksom. Hade ju en riktigt bra idé men den gick åt helvete. Då tappa jag totalt lusten.
Jag ser fan fram emot Ikea mer än vad jag ser fram emot att fylla 40 år.


Aja, nu däremot är all fokus på jävla pissfoten från helvetet att den blir bra, så jag kan börja promenera och leva ett normalt liv igen. Ja tack!
Hoppas även på att det blir någon förändring i vädret för jag mår seriöst fysiskt dåligt i denna värme. Läääängtar till 18-20 grader och regn. Det är jag, gamlingarna plus djuren som lider.
Jag avskyr denna värme.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar