måndag 9 juli 2018

Hälsporre

Ja, foten har varit trasig sedan 24 Maj och jag börjar bli ruskigt och innerligt trött på denna fruktansvärda smärta som präglar mina dagar. Det påverkar mig så pass att jag vaknar mitt i natten av smärta och bara vill kapa av fotfan. Man blir så fruktansvärt begränsad, jag kan t e x inte promenera lägre vilket är frustrerande. Fick t o m sjuka mig, då jag knappt kunde stå på foten, jävligt irriterande kan jag lova!
Så sommaren har varit rätt jävla jobbig hittills. Jag har dock återbesök hos läkaren i morgon och tills något annat händer får jag hoppa runt med en krycka.

Annars så hade jag rätt bra planering för mitt 40-års firande, men fick tyvärr ställa in dessa Prag planer då det var sjukt dyrt att flyga. Så nu sitter man mest och undrar vad fan man skall hitta på. Blir så leds, får sådan jävla ångest för att försöka hinna planera något. Jag vill ju fira, men det skall ju vara lite speciellt. Aja, i vanlig oordning lär det rinna ut i sanden.

Usch idag är jag fan inte på bra humör, smärta, sjukligt jävla lite sömn i bagaget samt jobb på det här! Räknade ut att jag kommer vara vaken i ett dygn innan jag får sova, gissa vem som längtar till sin säng? Är fan i mig helt gråtfärdig.
Ser dock fram emot att träffa Benny i morgon bitti och ge honom lite salmiak-kola. Va förbi Gränna en sväng. Helgen spenderades i Borås, helt fantastiskt skönt att komma bort lite samt hänga med fantastiska människor, det är liksom balsam för själen.
Så mycket skratt, roliga historier och nya vyer. Det var fan i mig helt jävla underbart, och vilket väder vi hade! 😍😍😍

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar