tisdag 8 november 2016

idag så

drog jag iväg med mina prover till vårdcentralen där jag skulle ta blodprov ca 4-6 rör, dom stack mig till och börja med i högerarm, sedan efter misslyckade försök i handen, oh det gör sååååå ont!!!! Utan någon större lycka, dom drar in en annan sköterska som sticker mig i armen utan att lyckas, här är jag mellan bristningsgränsen för att bryta ihop, så här är det varenda gång!!! mellan 4-5 nålstyck i varenda arm och tillslut handen, där dom säger att vi måste skicka vidare dig!!!! WHAT! Asså, efter att ha jobbat då vill man bara hem, men nä, iväg till Brommaplan!!!!! Väl där är det en helt fantastisk sjukskötersa dessutom utlånad från Jakan som kirrar det på första försöket i min dessutom heltäckta gaddade arm!!!!!!! WTF! Men hon var så fantastiskt!!! Så proffisig!! Asså, i fucking love her!!!!! Bromma provtagning får 100% förtroende för min del! AMEN! Ingen annan förutom morsan har lyckats sticka mig med första rycket!!!!! ASSÅ, DENNA MÄNNISKA SKA HA EN HEL ELOGE!
Det finns en anledning till varför jag hatar nålar, för att dom aldrig lyckas pricka rätt på första gången och sedan ser man ut som en söndertasad heroinist!

Aja, sov jätte jätte dåligt! Mycket tankar osv. Måste verkligen sätta mig med Mr efter semestern och planera vegas, rådhuset osv, för ikväll fick jag veta att hjärtat som alltid kunnat ta ledigt hur som haver är ju anställd så nu blir det 5 veckor att planera ut på hela året. *suck* asså jag drömmer om ett jobb framför datorn typ. Vore helt fantastiskt men men, alla är vi inte wizard hjärtat liksom! :)

På tal om hjärtat, vi tog en middag vid texas idag, sjukt nice med noll pers, fråga dessutom om dom skulle stänga tidigt, men ikke!  Vi tog middag och vin, precis så där lagom,Birthday!!!!! och bara vi två, asså jag kan inte uttrycka hur mycket jag verkligen älskar denna människa men det är gränslöst!
Bara kvalitetstid, ah jag behövde det här! Han får mig alltid på fötter på nåt sätt, hans rak på sak, hans tolerans mot mig, och hjärtats sätt att vara,  bara ren jävla kärlek, den är så soul nurturing, landar varenda gång.Alltid, och sean får jag massor att tänka på, på ett helt annat plan.
Han triggar mig varenda gång, på något sätt.

Det är som att ha Elfving och Mr som triggar dig på ett sätt och hjärtat är bara liksom den sista pusselbiten som får en att tänka lite mer beyond, och pusha det sista. Så nu jävlar!
Men som sagt en kväll som går garanterat hem i historieböckerna igen, jag älskar verkligen denna människa som det inte fanns en morgon dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar