tisdag 8 november 2016

så var jag här igen

men det känns så bra, så jävla in i helvetes bra, hjärtat, jag, Elfving och Mr. Det kommer bli epic!
Hjärtat sade ju redan idag, att ja du har ju verkligen hittat rätt, förlovad och hittat någon du verkligen vill gifta dig med! Asså, det är stort! Det är skit stort! :D
Men som sagt, jag har dessutom hittat någon jag älskar över allt och annat och dessutom helt villkorslöst, det finns inget den här människan inte kan göra! Mr kan fan i mig allt, han är bara IT! Han kan! Att säga att jag älskar honom är bara banalt, ord kan tyvärr inte uttrycka den kärlek som finns för denna människa i några banal ord!
Att mina vänner accepterar honom för den han är, är fan i mig stort för min del! Det betyder enormt mycket. Kärlek vänner, kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar