onsdag 2 november 2016

Jag drömmer om så mycket sex

seriöst så det är löjligt i natt hade jag sex med Mr och mitt X. Snacka om skevt!
Igår och idag har det verkligen varit busväder deluxxxxx, hade fan ingen större lust att kliva upp, nope.
Har även tänkt på dagen, vad jag ska pyssla med, och det blir nog en lugn sådan. tänkte faktiskt fixa burret, har den här vackra polska motorvägen, som gots to go!
Sedan funderar jag på att köra en footner och en ansiktsmask och bara laga mat och kolla på netfilx.

Tanken var ju att jag skulle ut, men i och med att Bestie är i Oulu, Elfving jobbar och Flisan är sjuk, så vette fasiken om jag har större lust att göra något med någon annan.
Då kan jag faktiskt ta tag i mig själv lite, behöver en då filéa laxen, samt laga mat. Bara pyssla om sig själv, när hände det sist? Shit jag kommer inte ens ihåg hur länge sedan det va jag orkade ta motorvägen!

Ibland så känns det också som att man inte riktigt blir inkluderad i saker, men har visserligen mig själv att skylla, då människor slutat fråga för jag jobbar för jämnan. Det var faktiskt det första som dök upp i huvudet undra om det finns extra! Asså hur skadad är man inte.

Men jo, ibland är ensamheten påtaglig, och jag påminns att ibland så lever man helt skilda och separata liv, med dom man också har väldigt nära, det är som vi existerar men en då inte på samma planet. Ja svårt att förklara.
Anyway, jag tänker inte hänga läpp för det, jag ska handla lite, sedan så ska jag hem och lägga mig och njuta av en pamper myself dag. Så det så. Behöver nog det en då, gråta ut, ha mina psykbryt i fred.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar