söndag 13 november 2016

Lördagen

började med att Mr vaknade upp ruskigt tidigt, vilket jag också gjorde tillslut, men det gjorde faktiskt inte så mycket, för hungern gjorde sig påmind och jag gick upp och styrde upp en frukost med våfflor, bacon, äggröra och kaffe. Sedan fastnade vi i soffan framför serier och bara massa gos. Helt seriöst, bästa morgonen på lääääänge *ler*
Vi tog det bara lugnt helt enkelt, fantastiskt skönt. Slängde in lite tvätt och snackade även med morsan en sväng, runt 15 skulle vi försöka vila och det gick så där med den saken. Vi drog av ett fyspass, men ack så bra sådant. Damn it!
Och nu kan jag konstatera att jag även kan få fontänorgasm när Mr tar mig bakifrån, den ni! Är det något han inte kan åstadkomma med min kropp?

Ja asså jiiissessss den här mannen kan sina saker! Han förvånar mig ständigt. *ler*
Sedan fick jag vansinnigt ont i magen, tror det kan ha varit snorkquilen, men efter att smärtan släppte så däckade jag av ren utmattning. Slängde som sagt på alarm osv. men dessa sov vi igenom totalt. Tur att Mr vaknade vid 21 och väckte oss. Hoppade in i duschen och styrde upp, Mr var ubersöt och skjutsade mig till jobbet också. Är evigt tacksam! När jag väl kom till kontoret försökte vi problemlösa kassan men utan något positivt resultat, i och för sig så ska vi inte rota i den här delen av programmet men samtidigt vill man ju veta hur det fungerar konkret så det vart lite problemlösning.
Natten har gått bra, trodde det skulle bli kämpigare att vända tillbaka dygnet och att hålla mig vaken, visst jag är seg, men det har gått väldigt bra. Naturlig nattmänniska. Jag ska dock inte sticka under stolen att jag nu längtar efter sängen, men det löser sig.
Jag har i alla fall njutit något kopiöst av att sitta här i natt igen, jag gillar problemlösning samt datorer, även om dessa inte gillar mig *Skratt*

Nu ska jag fortsätta att läsa vidare om just kassan, nivåer och varför datorn gör som den gör! Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar