lördag 12 november 2016

Okej

hör kommer en liten uppdate. I torsdags morse gick jag av, semester, yey!!!
Grejen va den att jag skulle dock upp på en arbetsintervju, yes, och jag tog mig dit med sömn på 4 minuter. Visserligen upplyste jag världens skönaste bönor över det här, som höll i intervjun.
Just om arbetsintervjun så måste jag säga att även om jag inte kommer få jobbet, så jeeeesussss fucking christ, vilka jävla sköna, vettiga och kunniga människor. Världens mest bästa intervju någonsin, kände mig jättebekväm och avslappnad med dessa två människor, sedan att dom var hur jävla underbart trevliga, men framförallt så proffsiga och kunniga, intellektuella människor, vettiga liksom, det var liksom bara så kul, by far den mest roligaste och givande arbetsintervjun jag någonsin varit på! Så även om jag inte får jobbet så gav intervjun mig så mycket! Så kul!
Det är som "hotlinen" kontoret jag sitter på, det är ren jävla glädje och jag avbröt min semester för en dag där, det skall bli så kul igen!!! Är det något jag längtat till så är det kontoret! Yey me! Hade dom frågat om jag hade kunnat jobba med det heltid hade jag lätt tackat ja! Det är svinkul!

Så nog om jobbet, efter intervjun så drog jag och Elfving och handla sedan gick vi förbi cykelaffären som visa sig ha broddar, vi plocka på oss varsitt par och betalade! YEY!
Sedan som avslutning vart det middag hos Elfving något avsnitt av Helt hysteriskt. Mycket trevligt men i och med noll sömn satt vi som två fåelhålkar och somna till, jag bestämde mig för hemgång och gick och knoppa vid 20.

Idag har jag städat, tvättat och hållit på. Fick även sällis till läkaren av Elfving, det var nog inte det roligaste jag upplevt. är öm överallt. Men fick i alla fall svar på proven, allt ser ok ut, men fick en remiss till kirurg. Så antar att det blir bra. Anyway, hem och styra upp mer, sedan hade vi middag. Det värsta med att vända dygnet fel är hur trött man är vid den här tiden. Suger!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar