fredag 4 november 2016

Ja igår va fan ingen bra dag.

Kom inte utanför dörren och lika bra va väl det, fick gråta ut hemma istället.
Jag är livrädd för att det ska vara något gravt allvarligt fel på min hälsa, jag är livrädd för att ta en massa prover på måndag, dessutom måste jag tydligen vara fastande. Asså, det är ännu ett moment som gör att jag kommer må pyton på måndag morgon. *suck*

Som sagt jag bröt ihop totalt igår, asså man har bara en hälsa! Och tänk om det verkligen är något sjukt seriöst fel på mig! Har konstant ont i magen för jag har ju massa tankar i skallen av det här, och tro mig jag blir fan inte klokare snarare blir jag bara mer nervös och orolig.
Försöker verkligen koppla bort det men sedan infinner det sig där i bakgrunden en då!

Aja, nu ska jag väl sätta mig ännu en natt med fjorton rapporter. Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar