lördag 29 mars 2014

Fredagen

Började fantastiskt bra, jag fick celebert besök av en kärvän och en vaniljcola på köpet. Natten gick även fantastiskt bra.
Idag gör jag min sista natt innan ledighet och välbehövlig semester. Tiden har knappast stått still, utan flytit på i en rasande takt, och om några få dagar så flyttar jag till min lägenhet. Med en blandad lycka och skräckslagen förtjusning, jag är nog inte orolig för min egen del utan den största oron är mamma, kommer hon att klara sig själv och alla dessa tankar runtomkring det hela.
Själv har jag bara den vanliga skräcken eller snarare dödsångesten, men jag är så van med den. Vissa dagar är värre än andra.
Anyway, till nåt betydligt mer roligare, jag har hållit upp i 20 strax 21 dagar, jag är så stolt så jag spricker. Jag ska dock inte ljuga, för röksuget är fortfarande där, men jag vägrar. Kära Nico kom förbi mig på jobbet i morse och vart där även erbjuden cigg, men jag tackade bestämt nej. Vi får se hur länge det håller i sig, men just nu så känns det fruktansvärt, fantastiskt och otroligt bra.

I morgon söndag är jag ledig:) Det ska bli så skönt, jag ska även vända dygnet för jag har gett mig fan på att få dagsljus oavsett väder denna kommande händelserika vecka. Nej, nu ska jag faktiskt ta och arbeta en aning :)
Blessed

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar