onsdag 19 mars 2014

Jag har inte vart

social på länge, så jag tog mig mot staden igår. Yes, hem till bestie och sedan åkte vi till Ankaret och njöt av mat samt dricka. Igår ville även Micke ses, men ni vet när man har så lite fritid samt en jävla massa att göra inför en flytt då gäller det att prioritera vem, när, hur samt vars. Han befann sig i gamla stan på nåt rockhak och jag kände instinktivt redan när jag satt på banan in att Ankaret it is. Jag hann träffa jävligt mycket nära och kära, sedan så hade jag inte större lust att gå på Medusa, vilket jag fick ett mess om senare på kvällen. Anyway, det var ruskigt, fantastiskt underbart att bara komma utanför dörren från all packning och flyttlådor osv.
Man kan tro att jag bott under en sten, käften gick i ett och det var en kväll med både skratt och massa tårar. När jag väl vakna mådde jag fan inte hett, hade ingen lust att dra till jobbet heller för den delen, men självförvållat, samt att jag anser inte en baksmälla vara en legitimt vettig anledning att sjukanmäla sig för! Hell NO! Men natten har tack och lov passerat lugnt än så länge, och jag har haft så mycket att göra så jag har inte ens orkat bry mig över att jag kanske inte mår så bra. Fuck it. Snart är det hemgång och sömn som gäller. 2 dagar kvar till helg och mina kartonger! YEY!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar