torsdag 13 mars 2014

Trötthet.

Idag vakna jag första gången runt 11 sedan så somna jag om, slutligen slog jag upp ögonen vid kvart i ett, klarvaken men ack så trött. Drömmarna avlöste varandra, packa, banken, elavtal, handlande, skruvande av möbler osv.
Jag är så sönderstressad, i ärlighetens namn så är flyttande inget för mig. Det är hundramiljoner praktiska saker som skall fixas och det ska styras upp samt så ska man avveckla en del av sitt liv och langa ner allt i packlådor. Hur mycket saker kan en människa äga och ha? Mycket har jag kommit på, mitt så kallade hem ser ut som ett taikonläger. I mitt rum ryms nu enbart sängen, ja förutom alla flyttlådor och resväskor. Jag har börjat med datarummet, men det är så mycket kvar. Jag trodde att jag hade packat ner mitt kök, ack till min besvikelse så insåg jag att “finporslinet” var kvar i vitrinskåpet *suck* Aaaaaw well, nästa helg är ännu en packhelg och om jag då inte är klar så vet jag inte vars va jag tar vägen.

Anyway….. Jag var iväg förra veckan och kolla in möblerna jag vill ha, allt omkullkastades så fort jag såg köksön. Yes, nu så ska jag fan investera i köksön, jag ska skapa mig det hemmet jag alltid velat ha. Lägenheten kommer nog eka rätt tomt, men det skiter jag i, jag ska ha den där förbannade köksön, PUNKT! Tack och lov!!!!! att jag har så fantastiska underbara vänner som kommer och hjälper mig med skruvandet av sängen och resten av möblerna. *drar en lättnadens suck*
Well, jag är en då tacksam och känner kärlek för precis allt även om stressen är påtaglig. Jag saknar även Heddan och hoppas på att han har tid att ses nästa helg. Vi får se vad som händer, pirrigt värre.
Nu ska jag samla mig och styra upp det sista med tvätten. Blessed.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar