fredag 14 mars 2014

Whoooooooo!!!

Jag har en oändlighet av listor, vad jag ska göra, vad jag ska packa, i vilken låda och lite måsten. Det har börjat tära så pass på min hälsa att jag utvecklat magkatarr i följden av det så kan jag knappt dricka kaffe eller ta en cigg. Har förövrigt vart rökfri i 5dagar än så länge. Som sagt i söndagsmorse tog jag den sista och smärtan som följde var fan inte att leka med, så på med plåster samt hoppas på det bästa.

Igår tog jag tag i lite måsten, ännu en sak att bocka av från listan, tack och lov! Nu är det faktiskt bara lite mer packande, porslin, sängkläder, kläder, skor som ska packas sedan är jag faktiskt klar. Det är bara hämta flyttbilen och fylla fanskapet med saker. Ser dock mest fram emot lördagen (om 3 veckor) Jag faktiskt ska handla sängen, soffan, tvättmaskinen och köksön, jipiiiiii!!! Can´t wait! Samt att jag faktiskt har semester i 9 dagar, så jävla skönt!!!!! Snart är jag Brommabo!!! 3 minuter, asså 3 jävla minuter! YEY!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar