måndag 24 mars 2014

Snart är det semester!

Så, då var helgen över och man är inne i ännu en arbetsvecka. Skitvecka, fast den bättre av dom två.
Anyway, helgen var mycket produktiv, i fredags så vakna jag relativt tidigt runt 14 och började röja järnet. Istället för ett rum full av bråte samt avlastning har vi nu ett fungerande rum. Sedan så är jag nästan till 100% klar, mina kläder åkte ner, så nu ekar min garderob tomt, förutom några enstaka plagg som jag tycker är nödvändiga. Är fan ruskigt stolt över mig själv. Vilma & Jocke kom även och hämta deras prylar som stått i avlastningsrummet i ca 4 år för mycket.
Jag har dock en låda som står i vardagsrummet som jag döpte till nicknacks eftersom jag hitta lite småprylar som åkte ner i den, lite så där huller om buller. Jag höll på mot småtimmarna tills jag rasa och sov 9h det var länge sedan det hände!!

Lördagen drog jag och käka, jag och Daniel tog och drog till Kellys där vi även sammanstråla med dvs galningar. Vid tolv drog vi sedan vidare till Ankaret, det var en sjuktgalet rolig kväll, det var länge sedan jag  skratta så mycket. När jag väl kom hem på söndagsmorgonen kändes det både i ansiktet samt i magen att man hade en aning träningsvärk. Som sagt, en ruskigt, ruskigt, sjukt rolig kväll som går till historieböckerna!
Söndagen kom allt för tidigt, med Berta-Britta, yey fucking me! Så vakna med mensvärk från hell!
Jag kände mig jävligt trasig, inte nog med träningsvärk från allt skrattande, men man blir så jävla svag av dessa värkar. Kände mig inte ett dugg motiverad att behöva slava, men på nåt sätt så gick det fan i mig undan i natt. Av någon konstig anledning så tävlar jag hela tiden mot mig själv, på nåt höger och vänster. Så jag kommer sova gott när jag väl kommer hem kan jag lova.

Sedan är jag sjuktstolt över mig själv, i och med att jag var ute i lördags så är ju det här med rökningen sjuktsvårt att låta bli när man dricker, men inte en cigg, inte ett bloss!!! Är på dag 15 så jävla stolt!
I veckan, eller ja tisdagen blir det att träffa hjärtat, om han kan, samt Tessie, Björn och möjligtvis Micke. Söndagen går jag av på 9 dagars semester, då ska jag även på dejt:) Me like a lot:)
Kommande veckorna är så fullspeckade så jag vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt. Ja, ja jag får vila när jag blir gammal, oh wait!!!! Det är jag fan redan!!! Aaaaaw well, en vackerdag:) Nu ska jag snacka lite med morgon personalen som strax börjar trilla in. Fy fan va livet känns fantastiskt:) Blessed!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar