torsdag 27 mars 2014

I Tisdags

Var jag ledig, sov dock sjuktdåligt, men va fan gjorde det när man visste att man skulle träffa världens bästa vänner:) Vi möttes vid hjärtat, och som alltid klappar mitt hjärta så mycket för dessa två. Fan va jag älskar dessa människor! Det var ren/skär lycka från min sida, även om jag var trött. Vi drog sedan på middag till A som vanligt:) Där var det även en kärt återseende av människor man tycker om. Vi skulle egentligen inte vara ute så sent, men timmarna bara flög förbi så det var bara att släppa tankarna om hemgång. Så kul jag hade, skratta så jag nästan grät och fylldes av värme. Som sagt, nu kan man leva på den känslan över helgen då man jobbar.
Det är dock inte många dagar kvar på denna veckan, och som jag längtar till söndagen!!! Då ska jag få träffa dig :) Saknar dina läppar, din beröring, dina händer, dina glimrande ögon och ditt leende som man smälter av. Det här kommer bli så bra:) 3 nätter 2 go!
Nu är det dock dags att göra nytta, nu ska jag jobba klart.
Blessed:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar