måndag 31 oktober 2016

Kommer ni ihåg Melrose place

Anyway, jag drömde om att jag och Mr bodde där, och att vi hade en gigantisk lägenhet, jag var tydligen strippa.
Jag körde tydligen privata stripshower hemma, asså helt bisarrt *skratt*
Men jävlar va jag kunde dansa och snurra på den där stången!

Anyway, kom upp idag till läkaren, fick väl inte de bästa nyheterna i staden. Det visar sig att jag skar av nervtrådar i fingret, no shit! Men det visar sig att nervtrådar kan växa ut igen men det tar tid, minst 1år. Så får helt enkelt avvakta till Augusti för en ny bedömning. Läkaren sade dock att det är troligt att jag kommer ha nedsatt känsel resten av livet. Aja, glad i alla fall att jag inte skar av mig hela fingret!

Sedan så fick jag en tid för rektoskopi, men det är inte det värsta!!!! Det ser ut som att dom ska upp i tarmen och rota så det blir Koloskopi. Det ser jag verkligen inte fram emot, morsan åkte ju på det, och jag har nog aldrig sett henne må så dåligt. Fy fan! Så är relativt upprörd. Jag hatar smärta! Och dom söver en inte utan du får lugnande. ASSÅ NEJ!
Läkaren såg fan min skräckslagna min och försökte lugna mig, men det gick inte, sedan brast det när jag kom hem. Jag vill inte!
Aja nu orkar jag inte skriva mer, ska dricka mer kaffe. Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar