fredag 21 april 2017

Den 15de Maj

då jävlar ska jag skämma bort mig själv med massage, yes, betalt dessutom via jobbet.
Ska ligga och bli knådad i 60 minuter! Oh lycka! Happsy pappsy!

Sedan har jag faktiskt laddat ner friskvårdsappen, så något måste jag ju hitta på med det.
Om det blir klippkort på yoga eller pole-dancing. Ska även fixa nya promenad/skosulor, lite tråkigt är det att de kostar en tusenlapp, men visserligen är det väl investerade cash då jag slipper alla problem med mina fötter. Det känns dock i plånkan. Aja, hälsan går först.

Fick världen smarrigaste matlåda med mig idag, Babes lasagna, hur sjuuuuukt gott som helst med massor och då menar jag massor med vitlök! Yey!
Nu sitter jag bara och väntar på att klockan ska slå sluttid så kan jag få åka hem!
Nä i morgon är det vila som gäller, återhämtning deluxxxxx.
Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar