lördag 1 april 2017

Ni vet det här med kläder!

Nödvändiga saker, för naken kan man ju tydligen inte gå någonstans! *hmpf*
Aja, har suttit och kikat lite på alternativ när det gäller bröllopsutstyrsel, vi tänker inte gifta oss i någon förbannad kyrka, så det är skönt, men att komma hur som haver funkar inte riktigt för min del, asså fatta mig rätt, puddin får ha på sig vad han vill, men jag tänker se lite städad ut. Tänker ju knappast glida in med uniform från jobbet, så där av har jag kikat runt lite på olika alternativ. Dom suger, tack och lov är det inte riktigt ännu, så har ingen egentlig stress, men vill helst hitta något som är "JAG" och som jag kan använda fler gånger, för någon vit bröllopsklänning sätter jag inte på mig, samt se ut som en bakelse går fet bort.
Funderar fortfarande på någon form av "Suit" fast inte riktigt slick rick, men vi får se. Någon jävulskt cool klänning hade ju varit kanon, men men.....allt jag har hittat suger.
Här är lite idéer. Fast det skall vara i svart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar