lördag 15 april 2017

Ni vet

när man dippar lite, ja asså orken är som bortblåst, det är lite så.
Inte nog med att semestern var intensiv och fantastisk, den var också helt enkelt avkopplande och man var liksom i en helt egen bubbla. Bubbla av joy.
Att sedan komma tillbaka till vardagen och allt det hektiska, tog faktiskt knäcken på mig i tisdags. Att jag fortfarande inte har kommit i fas med min dygnsrytm är väldigt irriterande, vaknar på det mest konstiga tider, och min kropp tycker tydligen inte att jag ska ha någon sammanhängande sömn.
Hela veckan har jag vaknat upp på det mest olustiga tider då kroppen skriker efter att pissa samt att jag är extremt hungrig.
Det var länge sedan jag upplevde det så svårt att vända tillbaka dygnet.
Tyvärr går det också utöver min bättre hälft, jag har noll lust till att ens tänka på sex, det enda jag vill göra är att sova. Kul tjej! NOT!
Så nu hoppas jag verkligen att jag lyckas vända det här på nolltid och faktiskt fungera, för nu går jag bara runt som en halvdöd zombie! Ska verkligen försöka vara ledig några dagar efter att man varit på semester för att liksom landa och vända tillbaks dygnet på ett mer vettigt sätt.

Hade även de mest störande drömmar i dag, jag drömde om katastrofscenarion, från flygplanskrascher till, vulkanutbrott till världen går under och jag dog alla dog jag kunde liksom inte rädda någon. Det var fan ingen höjdare.
Sedan muppar mitt humör något grönjävligt just nu, urk, det är ingen bra vecka helt enkelt för att vara mig-jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar