tisdag 25 april 2017

När ens tonfall

kanske inte är det bästa, speciellt inte under "Berta-Britta" kan det bli fel i kommunikationen deluxxxx.
Jag tänkte mig inte ens för hur jag kanske spottade ut mina ord till Babe, men jag kan tänka mig att i hans sits så lät det fruktansvärt fittigt. Jag tänker ju nästan inte ens på det, för i mitt huvud försöker jag koncentrera bort smärtan, så det blir lätt att jag låter fittig.
Dock när ordet offerkofta kom på tal, var det fan inte långt ifrån att jag explodera i ren raseri, men tog faktiskt ett djupt andetag, och reflekterade över orden, och kom på att tonfallet inte var det bästa.
I vanliga fall hade jag som sagt gått all loose och fått ett raseriutbrott.
Det var mer en konstaterande att klart som fan du ska gå på Pfines teatergrej och supporta! Det lät dock som att: - gå du på Pfines grej och lämna mig gör det! *buhuuuu* i Babes öron. Och det var ju inte riktigt meningen. Att man kan säga en sak som kan låta så fel. Som sagt mitt humör är ju inte det bästa, men att någon annan ska lida av det är ju för helvete heller inte ok. Sur är jag ju som sagt på min fitta, mensvärk och att jag är så extremt förbannat jävla trött.

Jag ska inte vistas bland människor när jag har ont och speciellt på så lite sömn. Men hann duka denna gången. Jessssussss, ni anar inte hur smärta, och irritation kan trigga ens sinne!
Va även på stämman idag, och va så medvetslös att jag kunde lika gärna ha skippat skiten. Tyckte det enda roliga var när mina grannar kommentera på min kaffekopp *flin* det är ingen kopp, det är snarare en balja! Yes, inga dvärgkoppar för mig!

I morgon ser jag fram emot pannkakor, och sedan ska jag försöka laga någon vettig mat. Whoooooo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar