tisdag 4 april 2017

I går va vi

på Bio och såg Logan.
Jag fatta ju att den skulle sluta liksom på ett sätt, men asså att professorn dog, då va jag i princip på väg upp ur stolen och tänkte JÄVLA BAJSFILM! Men den var sevärd.
Jag hajar också att man inte kan fortsätta mala på något i en oändlighet, så det var lite tråkigt. Aja, shit happens.
Utöver det var det en bra dag. Fick världens godaste mat gjord av puddin, och den var bara magisktgod! Gissa vem som gick och längta efter sin matlåda hela natten!!!!!
Så all and all, bra dag. Skönt och lugnt.

Idag not so much, fick lite störande nyheter och är bara allmänt avtrubbad. Vanliga fall vore jag helt panikslagen och nerriven men jag vägrar, här ges det inte upp och jag hoppas morsan fattar det också.
Idag börjar dom med bergvärmen, oj va roligt det ska bli!
Aja, nu ska jag fördriva tiden over and out,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar