onsdag 19 april 2017

Nu har jag varit duktigt

Jag har lyckats fundera lite på den så kallade Möhippan, och lyckats få ner några namn, samt skickat en lista över förslag på vad man kan tänkas göra, för en sak vet jag, ingen jävla kryssning.
Från att säga att den kommer bli "epic" till att ge ett förslag om kryssning, ja då vart jag orolig.
Och sedan går jag helt i dessa tankar att varför ens göra någon stor affär över det hela!? om det en då blir något som en kryssning? Ja, jag vet, otacksamt, men jag är neggo.

Oh just nu sitter jag bara och lääääängtar till helgen då vi ska basta. Bastu är fan i mig bra skit!
Fan jag kom på en hel del jag måste göra, aja, det får vänta. Mys på fredag i alla fall.

Sedan är jag också väldigt irriterad över söndagens planer, då jag tycker att man kanske borde ha haft lite mer framförhållning med att föreslå att ta ledigt, på mitt bolag är det minst 2 veckor innan *suck* Så inte en chans i helvete att jag får ledigt.  Ibland känns det som man inte blir inkluderad i saker, men mycket är ju också att jag alltid jobbar då andra är lediga, så då blir det så här.
Aja, jag har ju alltid så mycket annat att se fram emot, typ min mens som ska kicka igång vilken dag som helst, med min tur kommer den passande till fredagens bastu!
Humöret är redan som Tjernobyl så jag bara väntar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar