onsdag 12 april 2017

Har Haft Semester

där av den sopiga uppdateringen.
Kände dock att jag hade annat att koncentrera mig på än att faktiskt sitta fast vid en dator. 
Vi drog till Prag i Onsdags, en födelsedagspresent till mannen i mitt liv. En resa där det faktiskt bara var vi två, helt fantastiskt! 
Inte nog med att Prag är vackert som in i helvete, helt makalöst! God mat och goda drinkar samt fantastiskt, underbart bra, universums bästa sällskap ever! Vi turista, vi njöt av att vara lediga, vi promenera och jag fick skjuta massor med vapen!!!!! Jag var fan i sjunde himmeln!!!!! Faktiskt en av de bästa resorna jag någonsin gjort, ni hajar fan inte hur häftigt det är att skjuta automatvapen! Så jävla bäst! Vi var i benkyrkan och massa katedraler, vi bada bast och jacuzzi. Vi var lediga och bara fick pusta ut. Helt makalöst bra! Im so happy :) Det var, DET VAR VERKLIGEN BALSAM FÖR SJÄLEN! Amen!
Jag har faktiskt inte så stor lust att skriva om den ack så tråkiga vardagen jag är tillbaks i, så over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar