torsdag 17 augusti 2017

IgÄr var

en riktigt bra dag.
Fick vakna upp med Puddin, och sedan fick jag kaffe 😃💕 efter en snabbfrukost sĂ„ drog vi och handla och vidare till Åkersberga till Puddins far. Han har ju flyttat till kĂ„k, och den Ă€r sĂ„Ă„Ă„Ă„Ă„ fin! Jag vart jĂ€tteimponerad, hade det legat nĂ€rmare staden sĂ„ hade det faktiskt kunnat vara ett alternativ till boende. För det var superfint! Vi fick grillat, första grillade rĂ€tten för sommaren faktiskt! Whooooo!
Det var bara hur skönt hÀng som helst, det Àr en sÄdan dag man vill hÀnga upp och rama in pÄ vÀggen.
Vi kom hem och satte igÄng med dvs. pappersexercis, gick igenom lite biljetter och planering.
Sedan sÄ hamna vi i serietrÀsket *ler* men inga problem för mig för jag Àlskar verkligen att ta det lugnt ocksÄ.
Det vart en hel del fysiska aktiviteter vilket jag Ă€r sjuktnöjd med, kurvan för det gĂ„r upp den hĂ€r mĂ„naden! Som sagt det har varit en hel del stress och massa annat som kommit i vĂ€gen för det, sĂ„ jag Ă€r vĂ€ldigt glad 😊 och nöjd!
Well, jag postade precis hindersprövningen! Den ni! Its on!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar