torsdag 24 augusti 2017

Jaha

Det här sög ju riktigt kamelpung, fick ställa in lördagens ink. bash. samt tisdagens föreställning som Phine bjöd in oss på. Livet!
Ja asså när ens ekonomi inte riktigt tillåter mig att göra större utsvängningar så får man helt enkelt rätta sig efter det.
Sad but true, tur att jag i alla fall hade gjort en extradag denna månad så man har mat på bordet! Nu var jag ju rätt medveten över att det skulle ramla in en jävligt saftig räkning, men det suger att behöva göra människor besvikna. Aja, nya friska tag helt enkelt. Jag har så jag klarar mig.

Sedan en annan sak, jag förstår inte riktigt att människor måste hålla på att trycka ner en, seriöst! Inte för att jag är guds bästa barn, men jag blir så leds. Istället för att hacka på någon eller ge någon elaka kommentarer, varför inte göra oss en tjänst och håll käften. Istället tycker jag att man ska stötta, lyfta upp varandra och faktiskt generera positivitet!

Världen är redan upp och ner och det finns gott om negativa saker men att försöka minimera någon eller göra någon illa det köper inte jag! Alla har vi en "story" och har våra osäkerheter samt dålig självkänsla. Alla har något helt enkelt, och varför inte stödja människor än rasera den lilla självkänslan någon har? Nä jag blir seriöst förbannad!

Jag må tycka världen är skit, men jag försöker en då se ljuset i tunneln, se någon jävla silverlining på skiten! Sluta trycka ner andra helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar