torsdag 10 augusti 2017

Jag har ju äntligen

kommit in i GOT, försökte verkligen med första avsnittet ca. 14 gånger och varenda gång så kom jag till mitten av avsnittet och stängde av. Kände alla dessa gånger att, nej! Det är en skitserie! *urk* Inte min grej! Men i och med att Bones tog slut så var jag tvungen att se nånting, och då gav jag det en chans igen, den här gången så försökte jag verkligen koncentrera mig och ha ett öppet sinne.
Det jag fastnade för var ju naturligtvis drakarna och dess drottning, var ju tvungen någonstans att titta vidare och se vad som hände, sedan var det kört!
Och jag kan ju säga att jag har sett 5 säsonger under en vecka! Yes! Är helt totalt jävla fast! Stuck!

I den här serien knullas det till höger och vänster, hade dock velat se mer naket från det motsatta könet men men, man kan inte få allt! Sedan så slaktas det också rätt rejält, och det är inte så där förutsägbart, men något jag lärt mig, fastna inte vid en karaktär för då dör den! Jo så nu sitter jag som på nålar, just nu har jag paus, för det vart för spännande! Visste liksom inte vad jag skulle göra med mig själv. 😳😯😮
Så fortsättning får bli i morgon eller till helgen. Spänningen är fan olidlig!
Vem hade någonsin trott att jag skulle sitta klistrad vid denna serie, ha ha inte jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar