tisdag 22 augusti 2017

Söndagen

fick jag skjuts hem av bästa Fredrik, asså jag var nära på att börja grina när jag såg honom! Räddande ängel! Fantastisk människa som kom till undsättning! Va! Jag har inte ord nog för att prisa människan!

Kom innanför dörren och styrde upp ett och annat samtal sedan så vart det lite häng med bästa puddin och jag va out as a light!
Klockan ringde fan allt för tidigt, men har man lovat att man ska på födelsedagsmiddag så tar man sig upp! Mycket riktigt, kaffe, dusch och lite måsten. Sedan var vi på väg mot Fridas middag, tack och lov var vi inte lika sena som födelsedagsbarnet. Men alla var ju i princip samlade.
Det vart mat och trevligt häng in till stängning. Sedan tagga jag och Mr tillbaks till mig där det vart Dokumentärer och serier. Vi lagade matlåda och hängde.
Fick även aktivera mig fysiskt, och god damn! Va vi äger! I alla fall min man!

Jag var så trött efter "hankypankyt" så när vi landade i sängen så somna jag i ett nafs! 13h senare vaknade jag av mig själv och tog t o m en PW den ni! Whoooo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar