onsdag 9 augusti 2017

Tänkte lite

på när jag och puddin snackade igår.
Det är ju så lätt att jämföra sig med andra, speciellt för oss brudar, och sedan när man varenda dag frågar sig själv, fan drömmer jag?
Ja ni vet, när man har hittat någon som ligger en och annan liga way way far out ur own leauge! Han är liksom där! Way out of my league!
Det är ofta jag bara stannar upp, och bara inser att jag måste verkligen vara den mest lyckligaste människan i hela universum som har en sådan man i mitt liv! Jag är så tacksam, glad och allt där i mellan! Ni fattar inte!  Ibland fattar jag bara inte hur fan det gick till, och vad fan han ser i mig *skratt*

Som sagt jag inser att jag är verkligen så lyckligt lottad, han är det absolut bästa som någonsin hänt mig! Jag kommer verkligen göra allt i min makt för att göra honom lycklig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar