söndag 10 december 2017

Då lider

denna helg mot sitt slut! Tacka fan för det!
Herre jösses va människor har varit karatefulla! Jag har fått jobba kan jag lova! Telefonen har gått varm till larmcentralen samt att hålla ett vakande öga över arbetsplatsen.
Jag kan för mitt liv inte förstå hur man dricker så pass att man tillslut ligger och sprattlar som en upp och nervänd sköldpadda på golvet mitt i biljetthallen, borde man inte fatta att man inte kan stå upprätt och bara ta en taxi hem?! Nej, tydligen inte.

Anyway, jag är som vanligt trött som fan, jag har visserligen fått sova, men jag tror det har med mörkret att göra. När man åker hem är det mörkt, när man går upp för dagen är det mörkt, ja ett ständigt mörker helt enkelt.
Knaprar mina D-vitaminer men funderar seriöst på att öka dosen, för just nu känns det som att jag skulle kunna sova fram tills i vår.

Julen närmar sig, vilket också menas med att flyttdatumet kryper närmare och närmare. Jag skall seriöst göra ett ryck i veckan och börja packa ner mer och mer, för jag tänker inte stå där när det väl är dags och vara panikslagen. Jag får helt enkelt improvisera sista veckan, ha framme det mest nödvändigaste som går, och laga matlådor och försöka frysa in så man faktiskt har.

Veckans check-lista är garanterat att boka flyttstädning. Det är ett måste. Banken skall vi ju ta på torsdagen så det är ett mindre problem ur vägen, jag måste även komma ihåg att ta nycklar från Elfving samt Puddin när det väl är dags.

Sedan skall jag ta tag i samtliga abonnemang och faktiskt kontakta flyttanmälan för tydligen vart det någon vajsing när jag skulle fylla i den, den vägrade ta mitt lägenhetsnummer **suck**
Alltid är det något som strular.

Sedan är det faktiskt bara massa positiva roliga saker som händer till helgen, galej! Whooooop whooop!

Nä nu ska jag göra en lista på saker jag behöver göra. Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar