torsdag 7 december 2017

Så var

man tillbaks till verkligheten och semestern tog slut, där av inga uppdateringar.
Jag har helt enkelt inte orkat skriva ett skit.
Semestern började med en hysteriskt rolig möhippa. Det vart pole-dance och det bästa med det var att vi hade tre grabbar med oss! Kan ni tänka er den! Många skratt blev det. Vidare efter det drog vi oss till Zinkensdamm där gänget hade arrangerat en bartender som lärde mig att blanda drinkar! Det var svinkul! Har nog aldrig velat blanda drinkar som nu! Mycket lyckat! Det vart en hel del skratt där med, det var ett genomgående tema av skratt för dagen och kvällen. Efter en massa drinkar vart det middag på Grill sedan vidare till Ankaret. Jag kommer vara evigt tacksam över dagen för det var så fantastiskt roligt samt att det var så många kära ansikten som kom under dagen samt kvällen.

En av höjdpunkterna på semestern.
Sedan var Älvdalen något helt magiskt! Bara att komma ut till sådan underbar stuga, natur, öppen eld, bastu och bara en massa kvalitetstid med Puddin. Det var som balsam för själen. Jag ville inte åka hem! Inte alls om jag var ärlig.
Det var som luften gick ur oss där uppe och vi bara sov och tog det extremt lugnt, precis som doktorn hade ordinerat. Helt magiskt!

När vi väl kom hem var det schema igen, det var middag hos hjärtat, vi hann basta lite också, Björns glöggfest. Vi har även varit på bio.

En annan höjdpunkt var Puddins svensexa, den började med sminkning för hans del till Grinchen. Vidare till Skansen för att utföra massor med uppdrag mitt i Julmarknaden. Har nog inte skrattat så mycket på länge, det var som klippt och skuren för rollen. Asså så jävla roligt!
Efter en massa sälar, skrämda barn och uppdrag drog vi vidare på laserdoom, vilket tyvärr inte var så kul p g a alla ungar, men det positiva var att ogilla jag barn tidigare så gör jag det ännu mer nu!

Sedan vankades det middag på hardrock vilket var helt fantastiskt.
Vi satt och åt ett bra tag, och många skratt vart det.
Vidare mot natten så drog vi till A men väl där kände jag mig så sliten så jag lämnade ekipaget och drog hem och däcka.
Så ja, en helt fantastiskt bra semester.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar