onsdag 20 december 2017

Jag kommer inte

ihåg exakt hur det kom till tals, men i alla fall, mål.
Om jag har några konkreta mål.
Det skall jag tala om att jag har och vissa har jag uppnått det här året, vi kan ju kanske börja med att bocka av dessa.
Hitta lägenhet, gänga oss, och våga ta för sig mera. Sedan kan jag bygga på den mer, men vi kan rikta oss framåt.
Mina mål är alltid att resa, ha så kul som bara möjligt går, förgylla vardagen, gaddningar, jag skall ta tag i min scenskräck, jag skall försöka att måla mer. Dessutom har jag blivit invald i facket och skall bli skyddsombud, jag har ett gemensamt mål med Babe att skaffa hund.
Så listan fylls alltid på längst året. Så att jag skulle vara omotiverad och oinriktad på mål, det är snarare tvärt om.
Jag måste nog sätta mig ner med Puddin och se vad vi har för gemensamma mål förutom hunden och flytten 😊Bröllopsfesten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar