onsdag 27 december 2017

Juldagen

spenderades med att flyttpacka! Bästa Fridalainen kom över och hjälpte mig, och även om hon tyckte att hon inte gjorde så mycket, så gjorde hon massor! Höll mig i schack, det gjorde hon och fick väldiga bra tips hit och dit, jag är så tacksam. För när man irrar runt som en huvudlös ärthjärna och inte ser någonting i sitt egna kaos är det väldigt bra att ha en Frida som ser allt lite mer objektivt!
Sedan slängde jag ihop lite mat i allt elände och tillslut rasa vi i soffan.
Jag har nu gardinerna, lampan och spegeln att skruva loss men det är faktiskt det sista som ryker. Annars så är jag rätt färdigpackad. Lite pryttel i köket men det skall försvinna fram tills lördagen för jag tänker vara färdigpackad på lördag. PUNKT! Jag skall ta isär soffan på måndagen och sedan är domedagen för flytten! Whooooo! här går det undan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar