söndag 10 december 2017

Höjdpunkter 2017

Alla biobesök
Kvalitetstid med puddin och vänner
Resan till Prag
Swedenrock
Konserterna
Kerry King
T-shirten
Gaddningen med Elfving
Alla frukostar med Elfving
Alla vin-kvällar/ matporr-kvällar
Alla små saker min älskade blivande man har gjort för mig. Från matlådor till att lägga armen om mig när vi sover till att skämma bort mig toklöjligt!
Blåtiran
Batsy
Älvdalen
Alla kvalitetstid med mina närmaste
Bastukvällar
Möhippan
Svensexan
Prag med bestie
Det här året har varit präglat med så mycket roliga och händelserika saker i mitt liv och jag är så tacksam.
Lägenhetsköpet.
Året är ännu inte över och det är en och annan sak som kommer gå ner i historieböckerna!
Men vilket fantastiskt år!
Jag hoppas 2018 kommer bli lika fantastiskt eller ännu bättre ❤❤❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar