tisdag 16 januari 2018

Det är mycket nu

igår så var jag förbi lås-affären men det visade sig att dom inte hade inne den speciella nyckeln, så nya försök på torsdag eller fredag. Larmbolaget kommer idag så håll tummarna på att min kollega kommer i tid så jag hinner hem!
Onsdag kommer leveransen av möbler, fredag har vi kommit överens om att bygga köksö innan jag drar till jobbet. Sedan var det någonting mer.
Vi måste fortfarande sätta oss ner över den gemensamma ekonomin, men det får vi väl ta tag i den dagen vi är lediga tillsammans och det är i sådant fall om några veckor. Yey!

Det vankas snöstorm, så jag hoppas nästan lite i mitt lilla mörka hjärta att jag blir insnöad så jag slipper jobba! Ja, jag vet! Hemska tankar men jag kan inte låta bli!
Är så leds på att jobba nu, och vill verkligen bara få ordning på torpet och vara ledig. Nä nu skall jag försöka vara närvarande, har massa sura trafikanter som undrar varför det är så mycket störningar i trafiken. Humor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar