tisdag 23 januari 2018

Så hade man en ledigdag

och vi skulle egentligen åkt och köpt en täcklist, men jag orkade inte, med minimalt med sömn igen så gick det helt enkelt inte.
Vaknade av skallebank, men den släppte efter ca 1 panna kaffe och massor med vatten, sedan började jag fylla i papper, papper till tusen, letade febrilt efter köpekontraktet på gamla lägenheten och till slut hitta jag det! Fridalainen var också och hälsade på på en kaffe, men var så stressad av allt skit så jag förstod om hon drog och kände sig dissad. Det var dock inte riktigt meningen. Aja, jag får tunnelseende ibland. ***suck***

Efter att jag försökt fylla i alla uppgifter tog jag en paus och pimpade hallen och dessmöbler med massor av klistermärken. Tyckte det var dags att göra något radikalt för den fula hatthyllan vi har i hallen. Den vart cool!
Jag fick bort 3 kartonger och lite ordning på papperna i alla fall, så alltid något.
Men det känns som att jag har låtit en värdefull dag gå till spillo, aja man kan inte alltid vara på topp!
Tog ett glas vin allt för sent men vet ni vad jag behövde det helt enkelt och puddin lagade en helt fantastisk pasta! Så underbart gott!
Sedan satt vi och kolla på Grace and Franky oh som jag längtat! Tills puddin skulle gå och lägga sig, ja jag borde kanske göra det samma snart. Men först en dusch i alla fall, ja snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar