torsdag 18 januari 2018

Det är så mycket projekt nu

så man hinner fan inte ens med något annat. Larmbolaget kom tisdags vilket resulterade i minimalt med sömn, sedan jobb på det.
Onsdagen klev jag av, och vi drog till Åkersberga sedan hem, kom i säng toksent, sedan ringde Ikea upp mig mitt i allt och då skulle dom vara utanför kåken om 5 min, snacka om bryskt uppvaknande! Ikea-snubbarna ringde igen och klagade på att portkoden inte funkade, så jag klev ner, nyvaken och en aning sur, inte fan stod dom utanför dörren inte! Försökte ringa upp men inget svar! 10 minuter senare knacka det på dörren och då kom dom och bar in sakerna visade sig att dom kört käpprätt åt helvete fel!
Jag var inte alls road av något, men tog i akt och styrde upp mitt ass, hämtade paket, sedan handlade då jag var tvungen att laga matlåda för hela helgen. Allt gick relativt snabbt, sedan började jag tvätta och laga mat, lite städning också.
Min ärade make byggde ihop stommarna till köksön och är evigt tacksam för det för jag hade blivit vansinnig, det hade bara vart en stor hög med flisor, jag äger inget tålamod!
Det skall bli så sjuktskönt att ha en fungerande köksö! AMEN!
Det enda jag inte gjort är att måla sockeln men vet ni vad, det får bli ett senare projekt! Jag vill bara ha upp den nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar