torsdag 8 mars 2018

Bästa Med Semestern

Var absolut att resa med alla nära och kära och min make.
Vegas var helt hysteriskt, men det var även kul, vi hade ett gigantiskt rum 120kvm där vi alla 7 stycken fick plats.
En takpool! Helt fantastiskt!
Bröllopet garanterat! Hade sjuktkul! Dallas, då var det egentid med maken, samt Arlington på Dimebags grav. Orlando, Renatha! Samt all kvalitetstid med bestie och Puddin.

Jag stör mig fortfarande på amerikaner och deras olika lås på sina dörrar, toaletter! Dessa förbannade toaletter!!! Och att allt är fan i mig friterat, blä! Samt duschar, dom har absolut noll tryck i sina duschar om man jämför med Sverige! Lika med noll!

Men urk va jag egentligen inte ville hem! Jag älskade värmen!
Visst var det skönt att komma tillbaka till sin egen säng, samt dusch/toalett och sitt kök, ja till vårat gemensamma hem! Men jag älskar att resa! Its the best shit ever!

Jag har suttit och funderat på vad man skall hitta på när man fyller 40 år och det blir nog en hel del ansiktsbehandlingar, jag skall proppa nyllet fullt av antirynk saker! Det har jag bestämt.
Resa får vi se, men först och främst skall jag invänta svar från skattemyndigheten så jag får byta namn och söka nytt id samt pass. Det är ju lika bra, för skiten går ut om nån månad.

Annars så händer det inte så mycket just nu, inne i en jobbcykel av dess like. Väntar på min dator.
Längtar till söndagen då jag skall hitta på något med Fridalainen.
Jo vi skall möblera om i sovrummet var det tänkt, så vi får se hur det blir med den saken i morgon. Ikea nästa torsdag. Vilket påminde mig om att jag måste kolla bokhyllor.
Ja ja over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar